נוהלי בטיחות לנהג רכב משא
דף הבית / נוהלי בטיחות לנהג רכב משא
א. נהג לא עולה על הגה אלא לאחר מנוחה של 7 שעות לפחות מחוץ לעבודה.
ב. טרם יציאה ממקום החניה יש לבדוק שאין פגיעה ברכב או כל נזק אחר כגון נזילות דלק או שמן, בריכת אויר, סדק בשמשה, תקר בצמיגים.
יש לנקות מראות, פנסים ושמשה לפי הצורך ולבצע בדיקת אורות כדי לוודא תקינותם.
ג. יש לבדוק שתיק מסמכים של הרכב כולל את כל הרישיונות והאישורים הנדרשים ושלא פג תוקפם.
ד. לאחר שהרכב ומסמכיו נמצאו תקינים, יש למלא פרטים על גבי דיסקת טכוגרף ולהכניסו בתוך מכשיר הטכוגרף. יש לשמור את הדיסקת הקודם של הטכוגרף ברכב 24 שעות לפחות.
ה. לאחר התנעת המנוע יש לבדוק התראות בלוח שעונים ולדווח לקצין בטיחות בתעבורה/ מנהל מקצועי בחברה על כל תקלה.
במשאית עם מערכת בלמי אוויר יש להמתין עד שמנורת התראה ללחץ אויר נמוך במערכת מפסיקה לדלוק.
ו. ביציאה ממקום החניה יש לנקוט באמצעי זהירות על מנת לוודא שהדרך פנויה, יש להיעזר במכוון במידת הצורך.
ז. יש לנהוג בזהירות מתבקשת תוך כדי תשומת לב מרבית על המתרחש בדרך בלי הסכות דעת.
יש להחזיק ידיים על ההגה, לנסוע בנתיב הימני במהירות מותרת בהתאם לתמרורים ותנאי הדרך ולהימנע מיציאה לעקיפה.
ח. בהגעה למקום העמסה ו/או פריקה יש להעמיד את הרכב במקום מותר, אסור להשאיר את הרכב עם מנוע עובד ללא השגחה.
ט. יש להעמיס מטען במשקל שלא עולה על מטען המורשה של הרכב ובמידות שלא חורגות מגובה, רוחב או אורך מותרים לסוג רכב ספציפי.
יש לקשור את המטען באמצעי קשירה מתאימים.
י. לאחר נסיעה של מספר קילומטרים בודדים יש לעצור את הרכב במקום מותר לעצירה ולמתוח אמצעי קשירה כדי לבטל חופש שנוצר.
אודות אופטימלט
ברוכים הבאים לחברת אופטימליט המעניקה שירותי קצין בטיחות בתעבורה במיקוץ חוץ. צוותי אופטימליט מביאים עמם ניסיון רב שנים, ידע ותודעת שירות המקפידה על יחס אישי עבור כל לקוח ולקוחה.
לקבלת פרטים נוספים ובירור פרטים, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר.